Radionica interpretativnog čitanja za srednjoškolce, 21. 3. 2017.
Ukupno trideset i osam učenika iz sedam sarajevskih srednjih škola (Prva bošnjačka gimnazija, Druga gimnazija, Treća gimnazija, Četvrta gimnazija, Srednja poslovno-komercijalna i trgovačka škola, Srednja mašinska tehnička škola, Srednja tehnička škola grafičkih tehnologija, dizajna i multimedije) prošlo je 21. 3. 2017. godine kroz stručnu radionicu „Osnove teorije i prakse interpretativnog čitanja“, koja je održana u sali za sastanke Instituta za jezik, kao posljednja u nizu aktivnosti u obilježavanju Dana Instituta za jezik, povodom 45 godina rada. Radionicu je održao dr. sc. Jasmin Hodžić, a za organizaciju je bila zadužena Erma Ramić-Kunić, MA.
Radionica je bila multimedijalnog tipa, a sastojala se od teorijskog tematskog dijela o osobinama dobrog govora i o fonološkim faktorima izražajnosti, te praktičnog dijela o konverziji pisanog teksta u govorni jezik, odnosno o pravilima pripreme teksta za interpretativno čitanje. Na kraju, učenici su sami analizirali profesionalne recitale slušajući prigodne audiomaterijale uz dostupan i popratni tekst datog sadržaja.
Učenici su izrazili oduševljenje što su imali priliku prisustvovati ovakvom za njih vrijednom pažnje događaju te požalili što slične sadržaje nemaju već u okviru redovne ili dodatne nastave. Nastavnicima su uručeni i prigodni pokloni za školske biblioteke – Pravopisni priručnik bosanskog/hrvatskog/srpskog jezika sa osnovama gramatike. Zahvaljujemo se školama na učešću i nadamo se sličnoj saradnji i u budućnosti.